Share |

Romtelecom lansează Dolce - televiziunea digitală totală cu cel mai mic abonament lunar de pe piaţă


Romtelecom  lansează  Dolce  -  televiziunea  digitală  totală  cu  cel  mai   mic abonament lunar de pe piaţă Romtelecom a lansat astăzi, 29 noiembrie 2006, un nou serviciu, de televiziune digitală, care completează portofoliul de produse de telefonie şi Internet ale companiei. Noul serviciu se va comercializa sub brandul Dolce, având ca slogan „televiziune digitală totală".

„Lansarea Dolce marchează intrarea Romtelecom in zona serviciilor de conţinut multimedia, pe lângă serviciile de telefonie şi internet. Am investit 15 milioane de euro până acum pentru a oferi clienţilor noştri calitate impecabilă prin cea mai avansată tehnologie de televiziune digitală.
De acum înainte, clienţii au posibilitatea de a alege un serviciu de televiziune digitală, ca alternativă la serviciul de televiziune analogică al operatorilor care domină piaţa de cablu TV. Dolce este dovada că ne preocupă să oferim clienţilor noştri servicii tot mai bune la preţuri competitive," a declarat James Hubley, director general al Romtelecom.

„Serviciul Dolce de la Romtelecom asigură calitate excepţională a imaginii si sunetului la cel mai avantajos abonament lunar pentru pachetul de programe de bază de pe piaţă: 3,9 euro pentru clienţii Romtelecom. Pe lângă pachetul de bază, care cuprinde cele mai populare 45 de canale TV, Dolce oferă posibilitatea de a alege şapte alte pachete tematice, în funcţie de interesele fiecărui client.
Acesta este doar începutul, clienţii Dolce urmând să beneficieze, începând cu anul viitor, şi de alte servicii, cum ar fi jocuri interactive sau canale personalizate de muzică, la care se vor adăuga noi pachete şi programe", a declarat George Argentopoulos, director executiv pentru operaţiuni al Romtelecom.

Serviciul de televiziune digitală Dolce se adresează în egală măsură clienţilor din mediul urban şi rural. Dolce se bazează pe cea mai avansată tehnologie în domeniu, Romtelecom colaborând cu parteneri internaţionali de anvergură pentru lansarea acestui serviciu: NDS (lider mondial în securitatea conţinutului multimedia şi sisteme de acces condiţionat), Tandberg (unul dintre numele reputate în industria de broadcasting şi câştigător al premiului pentru cel mai bun produs de satelit în 2006) şi S3 Satcom (unul dintre cei mai experimentaţi furnizori de sisteme de satelit din Europa, care lucrează pentru BBC, CBS News etc).

În pachetul de bază, Variety, disponibil clienţilor Romtelecom la un preţ de 3,9 euro/lună, fără TVA, sunt cuprinse 45 de programe cărora le pot fi adăugate, în funcţie de preferinţe, 7 alte pachete tematice: Explorer (include trei programe suplimentare Discovery - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), Active (TeleSport - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), Style (cea mai bună selecţie de canale TV de muzică, modă şi călătorii - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), Midnight (canale TV pentru adulţii fără prejudecăţi - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), HBO (abonament de 2,9 euro lunar, fără TVA), Cinemax (abonament de 2,2 euro lunar, fără TVA), MaxPak (include HBO, Cinemax şi Cinemax2 - abonament de 3,9 euro lunar, fără TVA), la care se adaugă opţiunea Dream - care conţine toate pachetele tematice, la un preţ cu reducere (abonament de 7,4 euro lunar, fără TVA). Cei care folosesc Dolce au la dispoziţie un ghid electronic TV interactiv care oferă informaţii complete despre programele difuzate pentru o perioadă de 7 zile. în plus, există opţiunea de a restricţiona accesul copiilor la anumite canale TV.

Clienţii care contractează serviciul Dolce vor beneficia gratuit de pachetul tematic Explorer şi de abonament gratuit la pachetele Variety, Explorer, Active, Style, Midnight pentru un al doilea receptor achiziţionat, în condiţiile în care plătesc abonamentul pentru primul receptor. în plus, clienţii Romtelecom beneficiază de abonament gratuit timp de trei luni pentru pachetele Variety şi Active, în cazul contractelor încheiate pentru un an de zile, sau de şase luni - în cazul contractelor cu durata de doi ani. Pentru clienţii Romtelecom kitul de instalare este oferit gratuit, indiferent de durata contractului, iar activarea este gratuită pentru contractele încheiate pe o perioadă de doi ani. De asemenea, au la dispoziţie posibilitatea de a achiziţiona în rate cel de al doilea receptor.

În plus, serviciul de televiziune digitală Dolce poate fi folosit ca parte a unui pachet de voce-internet-televiziune, la preţuri atractive. Folosind pachetele combinate furnizate de Romtelecom clienţii beneficiază şi de posibilitatea de a plăti o singură factură pentru toate cele trei servicii.

Pentru a folosi Dolce, utilizatorii au nevoie de un simplu kit de instalare - format dintr-o antenă şi un receptor (receiver) set top box, un card personal şi o telecomandă multifuncţională. Timpul de instalare avut în vedere este de mai puţin de o săptămână din momentul lansării comenzii. Serviciul poate fi comandat în toată ţara, în magazinele Romtelecom, în cele 300 de magazine ale partenerilor Romtelecom sau telefonic, gratuit, la numărul 0.8008.36.523 sau cu taxă la 021 408 80 65.

Toate detaliile despre serviciul de televiziune digitală Dolce pot fi consultate pe site-ul www.dolce.ro.


Despre autor:

COMUNIC@ŢII Mobile
Apasa aici pentru a trimite e-mail!

COMUNIC@ŢII Mobile -

Alte articole similare

Cautare



Ion Vaciu


Click here to download the PDF

 

 

 

Conferinte organizate de
Revista COMUNIC@TII Mobile

 



va prezinta descrierile celor mai cunoscute terminale mobile



Introduceti denumirea/brand-ul
terminalului mobil:


 

Monitorizare IT&C