>
>
>

.

>
>
>
>

 

>

La începutul lunii mai 2002, Connex a lansat, în premieră în România, sistemul de Încărcare Electronică, destinat utilizatorilor de cartele Connex Go! si Kamarad. "La două luni de la lansare, Încărcarea Electronică s-a dovedit a fi un succes pe piata românească, aducând avantaje semnificative atât clientilor, cât si dealerilor si companiei MobiFon. Metoda de încărcare electronică a cartelelor prepaid este foarte cunoscută si utilizată pe pietele occidentale. Prin introducerea ei pe piata românească, am vrut, în primul rând, să oferim mai multă flexibilitate utilizatorilor de cartele Kamarad si Connex Go!", spune Iuliana Pielmus, product manager, service development, marketing la Connex.
Cu ajutorul Încărcării Electronice, clientul poate alege să-si încarce contul cu orice valoare cuprinsă în intervalul 4 si 25 USD. În plus, la toate valorile aflate în intervalul 15 -25 USD sunt asociate bonusuri de 7% si 15% din valoarea încărcată. Din perspectiva clientului, procesul este neschimbat: odată aleasă valoarea, i se tipăreste la imprimantă "voucher-ul", care contine codul de reîncărcare, precum si instructiunile de reîncărcare - aceleasi ca si în cazul în care ar fi cumpărat un card de plastic. El va suna la 444 si va introduce codul secret.
Pentru dealeri, Încărcarea Electronică rezolvă o serie de probleme logistice, eliminând procesele de comandă, livrare si gestiunea stocurilor. Practic, orice valoare este disponibilă si poate fi oferită clientului în orice moment.
În plus, Încărcarea Electronică oferă MobiFon o informatie în timp real despre vânzările întregii retele de distribuitori. "Sistemul de încărcare electronică este disponibil la toti dealerii care au o anumită infrastructură, cum ar fi existenta unei legături Internet, a unui calculator cu software necesar si a unei imprimante", mai spune Iuliana Pielmus. Elementul de noutate constă în folosirea smart-cardurilor si a cititoarelor de smart-carduri ca elemente de securizare a circulatiei informatiei, dar si de identificare si urmărire a vânzărilor efectuate de posesorii smartcardurilor, adică agentii de vânzări. Sistemul a fost introdus, până în prezent, în aproximativ 400 de locatii în care se vând serviciile Connex.
Potrivit cifrelor date publicitătii de compania canadiană TIW (Telesystem International Wireless), actionarul majoritar Connex, la 31 martie 2002, raportul între numărul de clienti Connex cu abonament si cu cartele reîncărcabile era de 36 la 64. Connex avea, la aceeasi dată, 2.180.500 de clienti GSM.

>

>