Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) participă în premieră la E-commerce Week 2018, eveniment al Organizației Națiunilor Unite, ce se desfășoară până pe 20 aprilie la Geneva. „Această primă participare la E-Commerce Week ne prilejuiește și prima întâlnire a asociațiilor de e-commerce din întreaga lume. Obiectivul nostru în cadrul evenimentului este de a identifica modalitățile prin care comerțul online să aibă o contribuție cât mai importantă la creșterea economică, dar și să sprijine incluziunea regiunilor izolate și interconectarea regională pentru a ajunge la o economie digitală globală”, precizează Florinel Chiș (foto), director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online și Chief Technology Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association). 
 
Având ca tematică „Dimensiunile Dezvoltării Platformelor Digitale” această a patra ediție a evenimentului reunește miniștri, oficiali guvernamentali de rang înalt, reprezentanți ai mediului de afaceri, ai organizațiilor internaționale, ai Băncii Mondiale, ai mediului universitar și ai societății civile, pentru a discuta oportunitățile de dezvoltare și provocările asociate evoluției economiei digitale.
 
Chiar dacă România ocupă ultimul loc după indicele DESI (Digital Economic and Society Index), al Comisiei Europene, în ceea ce privește rata digitalizării economiei, inclusiv în ceea ce privește serviciile publice și nivelul competențelor digitale, comerțul online a avut o evoluție constantă în ultimii ani. Astfel, în 2016, România a înregistrat cea mai mare rată de creștere a comerțului online din Europa, de 38%. Același procent de creștere s-a menținut și în 2017, iar pentru 2018 avansul este estimat la 40%.  
 
Florinel Chiș va susține două prezentări în cadrul conferințelor „Comerțul electronic - un instrument pentru o economie conectată” și „Prima întâlnire globală a Asociațiilor de Comerț Electronic” în care va vorbi despre potențialul platformelor digitale și a comerțului online pe plan local, dar și despre provocările și oportunitățile care există la nivelul pieței din România. 
 
A patra ediție E-Commerce Week are loc în perioada 16-20 aprilie 2018, la Geneva, în Elveția.