Future City, jocul educațional online adresat tinerilor, care își dorește să îmbine principiile sustenabile cu inovațiile din domeniul științific, este disponibil acum și în România. Lansat de compania BASF în cadrul platformei sale educaționale Chemgeneration.com, Future City este un joc online care se desfășoară pe Facebook. În perioada 8 octombrie – 3 decembrie, în cadrul jocului Future City, se organizează un concurs cu premii atractive. Jucătorii înscriși în concurs vor intra în cursa pentru marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab, oferită prin tragere la sorți pe 3 decembrie. Future City este disponibil la adresa: http://www.chemgeneration.com/ro/futurecity.html

Future City este un joc educațional distractiv care își propune să popularizeze în rândul tinerilor descoperiri științifice într-o manieră cât mai plăcută și pe înțelesul lor. Jucând Future City, aceștia au posibilitatea să descopere inovații care au un rol esențial în conservarea mediului înconjurător și realizarea unei dezvoltări durabile în viitor. De asemenea, înscriindu-se în concursul organizat în cadrul jocului, pot câștiga săptămânal premii atractive.

Future City este o inițiativă în cadrul platformei educaționale Chemgeneration.com, lansată de compania BASF în 2011, companie care are în plan și alte proiecte dedicate educării tinerei generații în domeniul științific.

„Veniți alături de noi să construim orașul viitorului, aceasta este invitația pe care compania BASF o lansează tuturor tinerilor prin intermediul jocului online de pe Facebook", precizează Luminița Teodorescu, Managing Director BASF România. „Tinerii de astăzi sunt receptivi la știință, trebuie doar să găsim un limbaj comun și modalități atractive prin care să comunicăm cu ei. Din această dorință, s-au născut platforma educațională Chemgeneration.com și jocul Future City. Construind orașe virtuale, tinerii află despre cele mai avansate tehnologii și cele mai noi descoperiri științiifice, pilonii unui viitor sustenabil, având și posibilitatea de a face aceasta într-un mod plăcut", precizează Luminița Teodorescu.

Campaniei i s-a alăturat cunoscuta cântăreață Giulia, care susține Future City și inițiativa companiei BASF de a promova știința în rândul tinerilor prin platforma educațională Chemgeneration.com.

„Deși foarte puțină lume știe, am fost pasionată de chimie încă din liceu, așa că sunt mai mult decât bucuroasă să fac parte din proiectul Chemgeneration. Cred că într-o societate în care lucrurile se mișcă foarte repede, avem nevoie și de astfel de inițiative. Chimia nu este doar ce învățăm noi la școală, este un domeniu complex și frumos și care fără să știm ne ajută în fiecare zi. Îmi doresc ca acest lucru să ajungă la cât mai mulți tineri", precizează Giulia.

De asemenea, proiectului Chemgeneration s-a alăturat ED - http://ed-web.com/, platforma educațională și de carieră dedicată tinerilor ce oferă informații necesare pentru dezvoltarea lor profesională și personală.

În Future City, jucătorii trebuie să construiască un oraș în spațiul virtual, folosindu-și imaginația. Pe parcursul jocului, tinerii se vor familiariza cu întregul proces de urbanizare. Orașul se transformă într-o metropolă plină de viață în fața ochilor lor, iar ei trebuie să rezolve diverse sarcini, cum ar fi gestionarea rezervei de energie verde, tratarea apei, a deșeurilor sau transportul ecologic, în același timp cu folosirea celor mai recente inovații științifice. Tinerii vor observa că deciziile lor afectează mediul înconjurător, astfel încât pe parcursul jocului pot dobândi o gândire responsabilă.

Chemgeneration Blog – cele mai inedite inovații într-un singur loc!

Toate inovațiile prezente pe parcursul jocului Future City sunt descoperiri științifice esențiale pentru construirea unui viitor sustenabil. Pentru a informa tinerii despre aceste descoperiri și a le furniza date științifice pe înțelesul lor, a fost creat un blog pe site-ul Chemgeneration.com. Articolele interesante și bogat ilustrate ajută cititorii să pătrundă în captivanta lume a științei. Pe http://www.chemgeneration.com/ro/blog/ tinerii pot afla, de exemplu, cum hainele se curăță singure, cum un plafon solar de mașină poate produce energie sau în ce domenii inteligența artificială a fost deja folosită.

Strategia Agenda Digitala Romania 2020

e-Magazine - ediţii speciale

Infografic

Ce tip de aplicaţii vi se potriveşte?
Click pe poza pentru a vedea infograficul complet cu cele mai interesante aplicaţii pentru 2015