.

FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează noul concept Bouqs2Go, o vitrină frigorifică cu flori care poate fi amplasată în locații precum magazine, benzinării, cofetării sau chiar spălătorii. Vitrina poate conține până la 12 buchete de flori, iar prețul acestora pornește de la 39 de lei. „Credem că, prin intermediul acestui proiect, șansele comerciantului de a-și crește profitul afacerii vor evolua considerabil, întrucât comerțul cu florile a ajuns la o valoare de piață de 200 milioane de euro, iar pronosticurile rămân optimiste. Pentru că ne dorim ca implementarea conceptului să fie cât mai simplă, ne vom ocupa în totalitate de aspectele logistice pe care le presupune. Atribuțiile ce îi revin clientului vor fi asigurarea unui spațiu pentru vitrină în locație și costul energiei electrice”, precizează Marius Dosinescu (foto), CEO și fondator FlorideLux.
 
Vitrina frigorifică este special realizată pentru păstrarea, afișarea și vânzarea florilor. Temperatura acesteia este controlată, astfel încât, florile să reziste cel puțin șapte zile, fără a fi nevoie de intervenție sau întreținere.  
 
 
Noul concept a fost gândit pentru zona de retail, iar locațiile care se pretează acestui proiect sunt cele care pot derula vânzarea prin intermediul caselor de marcat fiscale, precum hipermarketurile, supermarketurile, magazinele de cartier, benzinăriile, spălătoriile, hotelurile, barurile sau cofetăriile. 
 
Potrivit reprezentantului florăriei, începând cu data de 4 aprilie, compania a demarat proiecte pilot în două benzinării din București în zona Bdului Aerogarii şi pe Bd. Corneliu Coposu, dar și cu un lanț important de retail, pe zona București-Ilfov. 
 
 „Deși a trecut aproximativ o lună de la demararea proiectelor pilot, rezultatele sunt promițătoare. Acest lucru ne confirmă încă o dată faptul că florile continuă să fie în topul preferințelor românilor în materie de cadouri”, adaugă Marius Dosinescu
 
Din valoarea încasată pentru fiecare buchet de flori, comerciantul va primi inițial un procent de 15%, ponderea urmând a fi negociată după 12 luni. Achitarea către FlorideLux a volumului de aranjamente vândute de către partener se va realiza, opţional, la o săptămână sau o lună distanţă de la încasare. 
 
Prețul buchetelor pornește de la 39 de lei şi diferă în funcție de dimensiune, respectiv florile pe care le conține. Toate aranjamentele au atașate cărți de instrucțiuni și un pliculeț de hrană florală. În ceea ce privește aprovizionarea și asigurarea bunei funcționări a vitrinei, acestea vor fi asigurate de către FlorideLux pe întreaga durată a contractului. 
 
„Având în vedere că noul concept dispune de un centru de monitorizare, vitrina va fi urmărită și aprovizionată în permanență de către noi. Astfel, comerciantul nu va fi nevoit să ne anunțe când are nevoie de flori, FlorideLux ocupându-se în totalitate de aceste aspecte”, încheie reprezentantul companiei. 
 
 

Decebal Fagadau: Constanta inaugureaza un prim proiect pilot smart city

Majoros, CEO Telekom: Ne pare rau ca am castigat proiectul RoNET, ne aduce pierderi financiare

Ovidiu Ghiman, Telekom: De 8 luni, proiectul RoNET este blocat. MCSI nu face receptia lucrarilor.

Primul demo live 5G din Romania si Europa de Sud-Est - Telekom Romania & Ericsson

5G will allow Industrial Internet development

Orange aniverseaza 20 de ani in Romania, pregateste 5G si lanseaza Orange Fab pentru startup-uri

Q&A dupa demonstratia Orange Romania 5G