.

SAP a fost desemnat jucător principal pe piața soluțiilor cloud de marketing bazat pe Inteligență Artificială (AI) în raportul IDC MarketScape - “Worldwide Artificial Intelligence in Enterprise Marketing Clouds 2017 Vendor Assessment. "Utilizarea Inteligenței Artificiale și a Machine Learning în acțiunile de marketing digital și managementul clienților devine crucială, mai ales în domeniile în care impactul deciziilor în timp real poate influența considerabil rata de conversie, valoarea vânzărilor și experiența oferită consumatorilor. Clienții SAP pot beneficia de un avantaj tehnologic, facilitățile SAP Hybris Marketing Cloud fiind oferite fără costuri adiționale", precizează Gerry Murray, Director IDC Marketing and Sales Technology Research.
 
Potrivit IDC MarketScape, soluția SAP Hybris Marketing Cloud le oferă clienților posibilitatea de a utiliza Inteligență Artficială (AI) și Machine Learning (ML) în multiple scenarii de business. Raportul specifică următoarele beneficii ale utilizării soluției SAP Hybris Marketing Cloud: platformă integrată cu o arhitectură unică, asigurând confidențialitatea datelor și oferind suport pentru reglementările GDPR; posibilitatea de a rula campanii de marketing de tip B2B și B2C într-o singură platformă; o serie de module precum planificarea de marketing, managementul bugetelor, dar și funcționalități pentru zona de customer loyalty. În plus, soluția SAP oferă funcționalități analitice și suport pentru specialiștii din marketing în gestionarea integrată a tuturor ariilor de interes.
 
În prezent, companiile au nevoie de soluții moderne de marketing, care pot răspunde rapid schimbărilor ce intervin în comportamentele consumatorilor. Marcus Ruebsam, Senior VP și Global Head SAP Hybris este de părere că astfel de soluții de marketing trebuie să includă capabilități noi, precum motoare de recomandare pe bază de Inteligență Artificială (AI), analiză de atribuire, afinitate de interes și analiza sentimentului social. SAP Hybris Marketing Cloud optimizează cu succes aceste atribute într-o singură platformă, un beneficiu major pentru brandurile care urmăresc să-și loializeze consumatorii prin oferirea de experiențe de cumpărare peste așteptări. 
 
Raportul IDC MarketScape “Worldwide Artificial Intelligence in Enterprise Marketing Clouds“ se poate descărca de AICI.