Incepand din luna aprilie, Vodafone Romania pune la dispozitia clientilor sai noi facilitati pentru administrarea online a contului de client, prin serviciul MyVodafone, a anuntat compania pe 15 aprilie. Cu MyVodafone, clientii pot obtine in permanenta informatii personalizate si actualizate despre contul lor, prin intermediul unei aplicatii securizate si usor de utilizat.
 
Toti clientii Vodafone Romania, persoane fizice sau juridice, utilizatori ai Cartelei Vodafone sau ai serviciilor pe baza de abonament, pot utiliza gratuit MyVodafone, intrand pe www.vodafone.ro, la sectiunea MyVodafone.

Cu MyVodafone, clientii Vodafone Romania isi pot plati factura prin Internet, pot vedea factura detaliata, istoricul platilor sau punctele de loialitate acumulate si pot efectua operatiuni precum: schimbarea planului tarifar si a extraoptiunilor, activarea serviciului de roaming si MMS.

Incepand din aceasta luna, MyVodafone ofera clientilor si posibilitatea de a genera o serie de rapoarte privind serviciile utilizate. Astfel, clientii Vodafone pot obtine detalii despre numerele apelate in mod frecvent, distributia apelurilor in functie de ora sau de durata, distributia costurilor in functie de tipul apelurilor – national, international, roaming, sau al serviciilor utilizate – voce, date, SMS/MMS. De asemenea, cu MyVodafone, clientii pot solicita mesaje de notificare cu privire la emiterea facturii si pot vizualiza apelurile efectuate, dar care nu au fost inca facturate.

MyVodafone permite si reincarcarea online a Cartelei Vodafone, atat a SIM-ul personal, cat si a altor numere, cu sume intre 4 Euro si 100 de Euro.

Strategia Agenda Digitala Romania 2020

e-Magazine - ediţii speciale

Infografic

Ce tip de aplicaţii vi se potriveşte?
Click pe poza pentru a vedea infograficul complet cu cele mai interesante aplicaţii pentru 2015