.

De la 1 martie Marius Motofei-Radu, în prezent Head of UPC CEE B2B Product & Marcom, va prelua funcţia de Director al diviziei Business a UPC România. Īn noul său rol, Marius Motofei-Radu (foto) îl va înlocui pe Bogdan Nițu, care a plecat din echipa UPC România la începutul lunii februarie. „Mă bucur că Marius va prelua acest nou rol în cadrul companiei noastre. Sunt sigur că experiența profesională de peste 15 ani, cunoașterea business-ului și a echipei UPC, precum și perspectiva sa strategică vor fi atuuri importante în dezvoltarea continuă a diviziei noastre B2B, divizie care deja se bucură de o performanță excelentă”, precizează Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria. 
 
Marius Motofei-Radu va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale a diviziei B2B a UPC România.
 
Marius Motofei-Radu s-a alăturat echipei B2B a UPC România în anul 2012 în funcţia de Manager Dezvoltare Produse, iar din 2017 a preluat responsabilitatea diviziilor Product & Marcom B2B pentru întreaga regiune CEE (România, Polonia, Ungaria, Cehia & Slovacia). 
 
Înainte de a se alătura echipei UPC, Marius Motofei-Radu a fost director de vânzări în cadrul Corporater Norvegia, director de vânzări la Matricia Solution și CEMEA Development Manager în cadrul Grupului Gecad Technologies. Este absolvent MBA al Ottawa University CA, cu dublă specializare în marketing și finanțe. 
 
UPC Business oferă soluții complexe de comunicații pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare vitezã, în mai multe localitãţi din ţarã sau în mai multe sedii din acelaşi oraş. Rețeaua acoperă cele mai importante oraşe din România, incluzând: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanța, Iaşi.  Portofoliul UPC Business acoperă toate segmentele de piață, de la companii mici și mijlocii până la companii naționale şi multinaționale. Soluțiile de comunicații se adresează şi verticalelor specifice de piață cum ar fi: sectorul bancar, industria hotelieră, transporturi, distribuție şi logistică, educație sau administrație publică. 
 
Prin intermediul infrastructurii permanent îmbunãtãţite, compania furnizează servicii de internet, date, securitate, cloud, voce, video și alte servicii cu valoare adaugată pentru mediul de afaceri.
 
Divizia UPC Business este prezentă în 12 țări din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Marea Britanie, Germania, Elveția, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Ungaria.