.

La 31 martie 2010, Orange avea 10.809.000 clienti in Romania, in crestere cu 7% fata de perioada similara a anului precedent. In primele trei luni ale acestui an, compania a obtinut venituri in valoare de 237 milioane de euro, in scadere cu 10% fata de primul trimestru al anului 2009. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 88 de euro.

Numarul de clienti broadband ai Orange Romania s-a majorat cu 40% fata de primul trimestru al anului precedent, pana la 2.641.000. Ponderea veniturilor din serviciile de date a fost de 13,8% in veniturile din servicii raportate in primul trimestru, in crestere fata de 12,4% cat inregistra anul trecut. Evolutia pozitiva a veniturilor din serviciile de date reflecta cresterea gradului de adoptie a serviciilor de broadband mobil, accesibile pe mobil si pe PC pe tot teritoriul tarii. Pe langa acoperirea extinsa si performanta retelei de date Orange, un alt factor care a contribuit la aceasta crestere a fost introducerea ofertelor cu smartphone-uri la tarife accesibile pentru toti clientii. Astfel, vanzarile de smartphone-uri in primul trimestru al acestui an s-au dublat fata de perioada similara a anului precedent.

Printre principalele proiecte derulate in primul trimestru al anului 2010 se numara:

- lansarea unor oferte segmentate in functie de interesele si cerintele clientilor, precum oferta pentru comunitatea reprezentatilor Avon si produsul PrePay Suporter pentru fanii fotbalului romanesc. Pana in prezent au fost semnate parteneriate cu 6 cluburi: F.C. Dinamo Bucuresti, F.C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi si Rapid Bucuresti.

- inaugurarea a 35 de magazine Orange in regim de franciza (Orange Store), dupa deschiderea a 114 astfel de unitati in 2009.

- lansarea siteului de review-uri pentru produsele din magazinul online Orange.

- lansarea a doua noi servicii in portofoliul Orange Care: Asigurarea pentru factura si Smartphone Expert.

- factura electronica pentru clientii business – acestia pot vizualiza online factura si au posibilitatea sa o inregistreze in contabilitate, fara a mai depinde de primirea facturii pe hartie.

"Cresterea bazei de clienti cu abonamente, datorata actiunilor intense de fidelizare, si stabilizarea veniturilor sunt indicatorii care au marcat performanta companiei in primul trimestru al anului, in ciuda sezonalitatii acestei perioade. Imbunatatirea evolutiei veniturilor observata de la luna la luna confirma perspectiva de stabilizare economica din acest an", a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.