Orange WebShop dă posibilitatea de a cumpăra produse online și celor care nu folosesc serviciile mobile ale Orange.

Orange, liderul pietei de telecomunicatii mobile din Romania lanseaza serviciile Orange WebShop si Orange WebCare, oferind clientilor o experienta inedita prin posibilitatea de a cumpara produse online si a-si administra propriul cont direct prin internet.

Constient de rolul din ce in ce mai important pe care internetul il are in viata fiecaruia, Orange ofera in premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii serviciul Orange WebShop prin care clientii au acces rapid si facil la produsele Orange avand posibilitatea de a cumpara online telefoane, accesorii, produse promotionale sau produse PrePay. Serviciul este disponibil abonatilor Orange, utilizatorilor PrePay, dar si celor care nu au ales inca serviciile Orange. Abonatii Orange pot beneficia online de avantajele programului Orange Thank You, intrucat prin Orange WebShop se pot plati cu puncte Thank You, integral sau partial, produsele cumparate.

Orange doreste sa ofere clientilor un serviciu de asistenta cat mai usor accesibil si de cea mai buna calitate. Astfel, mentinand promisiunea de a fi inovativi si dinamici, dupa lansarea in 2004 a serviciului Self Care, Orange dezvolta in continuare aceste aplicatii si ofera acum clientilor sai serviciul Orange WebCare, o alternativa online la Serviciul Clienti Orange. Prin Orange WebCare abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura, costurile suplimentare sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate. Utilizatorii cartelelor Orange Prepay isi pot schimba planul tarifar si pot afla informatii despre creditul disponibil.

Serviciile pot fi accesate gratuit de pe www.orange.ro, sectiunile WebShop si WebCare sau folosind link-ul www.orange.ro/webshop, respectiv www.orange.ro/webcare.

Înregistrarea clientilor Orange se face pe baza unei parole unice care se obtine prin trimiterea unui mesaj scris gratuit la numarul 488. Pentru a folosi toate functionalitatile noilor servicii, abonatii Orange au nevoie si de parola Orange Thank You. Dupa inregistrare, clientul isi stabileste numele de utilizator si parola cu care poate accesa serviciile oricand doreste. Numele si parola alese de utilizatorul aplicatiei vor fi pastrate de catre Orange Romania timp de 6 luni de la ultima inregistrare a clientului in sistem.

Utilizatorii de internet care nu au ales inca serviciile Orange, se pot inregistra in aplicatie doar cu adresa de e-mail, pe baza unei parole de unica folosinta cu care pot cumpara produse din Orange WebShop.

Richard Moat, Director Executiv Orange Romana declara: 'žCu Orange WebCare, Orange Orange WebShop si SelfCare, clientii Orange economisesc timp, pot sa afle informatiile referitoare la contul lor simplu si rapid sau pot cumpara un telefon fara sa mearga la magazin, acesta fiind livrat prin curier. Clientii au acces la Orange WebShop si Orange WebCare gratuit, 7 zile pe saptamana, 24 de ore din 24, astfel incat oricand au nevoie, in orice loc si in orice situatie pot modifica cum si cand doresc serviciile pe care le folosesc si pot achizitiona produse Orange.'

Pentru mai multe detalii accesati www.orange.ro

despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu peste 6 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange una din cele mai mari companii de comunicatii din lume fiind prezenta in 16 tari in Europa cat si pe alte continente si avand peste 54 milioane de clienti la sfarsitul anului 2004.
In 2004 Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 774 milioane USD si 4,938,171 clienti, inregistrand cea mai mare crestere a unui operator din Romania ca baza de abonati si venituri. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat cea mai larga retea de magazine proprii a unui operator din Romania, care cuprinde pana acum 22 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, SMS, MMS, WAP, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil,  incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente in asistenta oferita clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Strategia Agenda Digitala Romania 2020

e-Magazine - ediţii speciale

Infografic

Ce tip de aplicaţii vi se potriveşte?
Click pe poza pentru a vedea infograficul complet cu cele mai interesante aplicaţii pentru 2015