>
>
>

.

>
>
>
>

 

>

Romtelecom și COSMOTE România anunță agențiile câștigătoare pentru contul comun. Astfel, GMP se va ocupa de serviciile de creație, iar Media Investment, de serviciile media. Agențiile au semnat un contract de 2 ani. Procesul de selecție a fost unul complex, implicând numeroase etape și a beneficiat de suport din partea Grupurilor. Selecția serviciilor de creație a inclus unele dintre cele mai importante agenții de pe piața românească, care și-au demonstrat abilitățile, bazându-se atât pe criterii tehnice, cât și financiare. Prin urmare, serviciile de creație vor fi preluate de GMP. Agenția s-a clasat prima, în funcție de următoarele criterii: abordare strategică și creativă, răspuns rapid și eficiență. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creație, servicii clienți, producție de advertising) pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioadă de doi ani.

Pentru serviciile media, cele mai importante cinci companii din industrie din punct de vedere a veniturilor s-au calificat în procesul de selecție. Agenția selectată a fost Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor și metodelor propuse, precum și a prețurilor. Media Investment se va ocupa de servicii media și de planificare pentru grupul de companii COSMOTE și Romtelecom, pentru următorii doi ani.

Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom ofera astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce. La finalul primului  trimestru al lui 2014, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT.

www.romtelecom.ro

Despre COSMOTE România
COSMOTE România avea aproximativ 6 milioane de clienţi la 31 martie 2014. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte acoperirea naţională a rețelei. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,5 milioane de clienţi.

www.cosmote.ro

>

>