Romtelecom a lansat astăzi, 29 noiembrie 2006, un nou serviciu, de televiziune digitală, care completează portofoliul de produse de telefonie și Internet ale companiei. Noul serviciu se va comercializa sub brandul Dolce, având ca slogan 'televiziune digitală totală".

'Lansarea Dolce marchează intrarea Romtelecom in zona serviciilor de conținut multimedia, pe lângă serviciile de telefonie și internet. Am investit 15 milioane de euro până acum pentru a oferi clienților noștri calitate impecabilă prin cea mai avansată tehnologie de televiziune digitală.
De acum înainte, clienții au posibilitatea de a alege un serviciu de televiziune digitală, ca alternativă la serviciul de televiziune analogică al operatorilor care domină piața de cablu TV. Dolce este dovada că ne preocupă să oferim clienților noștri servicii tot mai bune la prețuri competitive," a declarat James Hubley, director general al Romtelecom.

'Serviciul Dolce de la Romtelecom asigură calitate excepțională a imaginii si sunetului la cel mai avantajos abonament lunar pentru pachetul de programe de bază de pe piață: 3,9 euro pentru clienții Romtelecom. Pe lângă pachetul de bază, care cuprinde cele mai populare 45 de canale TV, Dolce oferă posibilitatea de a alege șapte alte pachete tematice, în funcție de interesele fiecărui client.
Acesta este doar începutul, clienții Dolce urmând să beneficieze, începând cu anul viitor, și de alte servicii, cum ar fi jocuri interactive sau canale personalizate de muzică, la care se vor adăuga noi pachete și programe", a declarat George Argentopoulos, director executiv pentru operațiuni al Romtelecom.

Serviciul de televiziune digitală Dolce se adresează în egală măsură clienților din mediul urban și rural. Dolce se bazează pe cea mai avansată tehnologie în domeniu, Romtelecom colaborând cu parteneri internaționali de anvergură pentru lansarea acestui serviciu: NDS (lider mondial în securitatea conținutului multimedia și sisteme de acces condiționat), Tandberg (unul dintre numele reputate în industria de broadcasting și câștigător al premiului pentru cel mai bun produs de satelit în 2006) și S3 Satcom (unul dintre cei mai experimentați furnizori de sisteme de satelit din Europa, care lucrează pentru BBC, CBS News etc).

În pachetul de bază, Variety, disponibil clienților Romtelecom la un preț de 3,9 euro/lună, fără TVA, sunt cuprinse 45 de programe cărora le pot fi adăugate, în funcție de preferințe, 7 alte pachete tematice: Explorer (include trei programe suplimentare Discovery - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), Active (TeleSport - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), Style (cea mai bună selecție de canale TV de muzică, modă și călătorii - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), Midnight (canale TV pentru adulții fără prejudecăți - abonament de 1,4 euro lunar, fără TVA), HBO (abonament de 2,9 euro lunar, fără TVA), Cinemax (abonament de 2,2 euro lunar, fără TVA), MaxPak (include HBO, Cinemax și Cinemax2 - abonament de 3,9 euro lunar, fără TVA), la care se adaugă opțiunea Dream - care conține toate pachetele tematice, la  un preț cu reducere  (abonament de  7,4 euro  lunar,  fără TVA).  Cei  care folosesc  Dolce au  la dispoziție un ghid electronic TV interactiv care oferă informații complete despre programele difuzate pentru o perioadă de 7 zile. în plus, există opțiunea de a restricționa accesul copiilor la anumite canale TV.

Clienții care contractează serviciul Dolce vor beneficia gratuit de pachetul tematic Explorer și de abonament gratuit la pachetele Variety, Explorer, Active, Style, Midnight pentru un al doilea receptor achiziționat, în condițiile în care plătesc abonamentul pentru primul receptor. în plus, clienții Romtelecom beneficiază de abonament gratuit timp de trei luni pentru pachetele Variety și Active, în cazul contractelor încheiate pentru un an de zile, sau de șase luni - în cazul contractelor cu durata de doi ani. Pentru clienții Romtelecom kitul de instalare este oferit gratuit, indiferent de durata contractului, iar activarea este gratuită pentru contractele încheiate pe o perioadă de doi ani. De asemenea, au la dispoziție posibilitatea de a achiziționa în rate cel de al doilea receptor.

În plus, serviciul de televiziune digitală Dolce poate fi folosit ca parte a unui pachet de voce-internet-televiziune, la prețuri atractive. Folosind pachetele combinate furnizate de Romtelecom clienții beneficiază și de posibilitatea de a plăti o singură factură pentru toate cele trei servicii.

Pentru a folosi Dolce, utilizatorii au nevoie de un simplu kit de instalare - format dintr-o antenă și un receptor (receiver) set top box, un card personal și o telecomandă multifuncțională. Timpul de instalare avut în vedere este de mai puțin de o săptămână din momentul lansării comenzii. Serviciul poate fi comandat în toată țara, în magazinele Romtelecom, în cele 300 de magazine ale partenerilor Romtelecom sau telefonic, gratuit, la numărul 0.8008.36.523 sau cu taxă la 021 408 80 65.

Toate detaliile despre serviciul de televiziune digitală Dolce pot fi consultate pe site-ul www.dolce.ro.

Strategia Agenda Digitala Romania 2020

e-Magazine - ediţii speciale

Infografic

Ce tip de aplicaţii vi se potriveşte?
Click pe poza pentru a vedea infograficul complet cu cele mai interesante aplicaţii pentru 2015