.

Utilizarea necorespunzătoare și neatenția sunt principalele cauze care duc la uzarea, deteriorarea și defectarea a 20% din aparatele electronice și electrocasnice care intră în service, potrivit Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România. Cele mai multe defecțiuni din cauza utilizării necorespunzătoare și a neatenției sunt înregistrate în perioada vacanțelor de Paște, Crăciun și a concediilor de vară. Aparatele de uz casnic și gadget-urile sunt dispozitivele care ajung cel mai des în service în aceste perioade.
 
Mulţi dintre utilizatorii aparatelor electro-IT nu citesc instrucțiunile de utilizare a echipamentelor înainte de folosire și ignoră astfel reguli minime de siguranță. Pentru a evita defecțiunile provocate din aceste cauze, specialiștii Depanero oferă 10 recomandări pentru o utilizare corespunzătoare a aparatelor:
 
Conectarea televizoarelor
 
1. Când este în funcțiune, televizorul nu trebuie conectat cu alte aparate prin cablu antenă, HDMI, VGA, întrucât pot apărea diferențe de potențial între cele două aparate. Dacă un cablu a fost deconectat din greșeală, opriți aparatul înainte de a reface conexiunea.
 
2. Dacă televizorul nu este utilizat cu un UPS, este recomandată debifarea funcției auto-update. În procesul de instalare a noii versiuni de soft, pot interveni căderi de tensiune. 
Utilizarea telefoanelor smart și a tabletelor
 
3. Nu este recomandată utilizarea telefoanelor și a tabletelor când acestea sunt la încărcat; acumulatorul nu se va încărca în parametrii normali.
 
4. Conectarea mufei, a cardurilor pin și a cartelelor trebuie făcută cu atenție. Forţarea, respectiv încercarea de extragere cu obiecte improvizate, pot duce la deteriorarea conectorului, respectiv la defectarea plăcii de bază a aparatului. 
 
5. În cazul contactului cu lichide, detașați acumulatorul, dacă produsul permite, fară a-l reconecta la o sursă de electricitate și prezentați-vă cu aparatul la un service autorizat.
 
Curățarea și îngrijirea electrocasnicelor mici
 
6. Aspiratorul nu trebuie utilizat mai mult de 15 minute fără pauze de minimum 5 minute și nu îl folosiţi fără filtre. Cele mai multe defecțiuni sunt provocate de blocarea turbinei motorului cu obiecte aspirate, precum cleşti de rufe, bucăţi de plastic și creioane.
 
7. Utilizați apă dedurizată pentru fierul de călcat. Depunerile de calcar la nivelul tălpii sunt responsabile pentru cele mai multe defecţiuni.
 
8. Este recomandată utilizarea apei filtrate și decalcifierea periodică a espressoarelor de cafea. Cea mai frecventă problemă întâlnită este obturarea conductelor de apă din cauza  calcarului.
 
9. Maşina de tocat trebuie utilizată cu pauze de răcire. Nu forţaţi colectorul de carne prin apăsare, deoarece forțarea motorului poate duce la defectarea acestuia.
 
10. Cuptorul cu microunde trebuie curățat după fiecare utilizare. Urmele de grăsime depuse pe pereții aparatului pot duce la prelungirea duratei de încălzire.
 
Sfaturi generale pentru utilizarea aparatelor în condiții optime 
 
Citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare a echipamentelor înainte de folosire
 
Instalați dispozitivele electrocasnice conform instrucțiunilor de montaj
 
Nu folosiți instalații electrice sau sanitare improvizate
 
Evitați intervențiile neautorizate, realizate de personal necalificat
 
Apelați la specialiști pentru operațiuni periodice de întreținere
 
Despre Depanero
 
Depanero este cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile. Compania Depanero are prezență la nivel național, cu angajați proprii, acoperind toate județele țării. Cei aproximativ 300 de angajați ai companiei au mii de ore de experiență de service și pregătire profesională, precum și mii de ore de relații cu clienții acoperind majoritatea categoriilor de produse de folosință îndelungată, cum ar fi: telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici și mari etc. Depanero oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație.
 
Depanero livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.
 

COMUNIC@TII Mobile & TelecomTV.ro @ MWC 2017, Barcelona (Teasing)

Lansarea Platformei SMART CITY - BE SMART ROMANIA!

Magurele are nevoie de restructurare urbana si Smart City