.

Operatorii americani de telecomunicații T-Mobile USA Inc și Sprint Corp au anunțat pe 4 noiembrie că au oprit oficial negocierile de fuziune, încheind astfel luni de discuții care ar fi creat o entitate cu o capitalizare bursieră evaluată la aproximativ 76 de miliarde de dolari, transmit DPA și Reuters, citate de Agerpres. Anunțul marchează cel mai recent eșec al încercării de a combina T-Mobile și Sprint, deoarece compania mamă a Sprint, SoftBank Group Corp, și T-Mobile, controlată de Deutsche Telekom, s-au arătat refractare în a se despărți de activele lor valoroase din sectorul american al telecomunicațiilor.
 
Decizia neobișnuită a companiilor de a face o declarație comună privind anularea negocierilor ar putea indica faptul că ele încă recunosc meritele unei fuziuni și ar putea păstra ușa deschisă pentru potențiale viitoare discuții. T-Mobile și Sprint au precizat că au încheiat negocierile deoarece ''s-au aflat în imposibilitatea de a găsi un compromis acceptabil pentru părțile implicate''.
 
Entitatea combinată ar fi fost al treilea operator de telecomunicații, ar fi avut peste 130 de milioane de abonați în SUA și ar fi concurat mai bine cu liderii pieței, Verizon Communications și AT&T Inc T.N.
 
Cele două companii erau aproape de a anunța o fuziune în 2014, dar au anulat-o în ultimul moment din cauza temerilor legate de reglementările din acest sector.
 
T-Mobile, al treilea mare operator de telefonie mobilă din SUA, are o capitalizare bursieră evaluată la aproape 50 de miliarde de dolari, în timp ce Sprint este numărul patru pe piața americană, cu o capitalizare bursieră de aproximativ 26 de miliarde de dolari
 
Deutsche Telekom deține 64% în subsidiara sa din SUA, T-Mobile, și este cea mai mare companie europeană de telecomunicații, cu operațiuni în mai multe țări din Europa Centrală și de Est, inclusiv în România, precum și în Marea Britanie.
 
Deutsche Telekom controlează 40% din acțiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deține 54,01% din Telekom România. La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom și Cosmote România au anunțat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele și serviciile vor fi oferite sub brandul 'T'.