Page 6 - Revista 111
P. 6

eveniment

Valoarea noii taxe auto                        Network One Distribution urmăreşte              anului, respectiv Bulgaria, Ungaria şi            sideră că sistemele de tip self-service sunt
se poate calcula şi online                     extinderea pe mai multe piețe din Europa        Moldova. Totodată, compania estimează             ușor de folosit. 9 din 10 persoane folosesc
                                               Centrală şi de Est până la finalul anului       că în anul 2013 va obţine venituri de 22          avantajele acestor servicii zi de zi, 7 zile pe
În urma publicării în Monitorul Oficial a      2014: Bulgaria, Croația, Macedonia,             milioane euro pe piețele externe. În contex-      săptămână, iar 7 din 10 persoane, în spe-
deciziei privind taxa pentru emisiile po-      Moldova, Muntenegru, Serbia și Ungaria.         tul evoluției pieței de produse IT din            cial femei, preferă să plătească numerar.
luante provenite de la autovehicule, cetă-     Network One Distribution a început deja         România care este aşteptată să depăşească         Atunci când au fost întrebați de ce preferă
ţenii României pot calcula online valoarea     activitatea pe piața distribuției electro-IT    în 2013 valoarea înregistrată în 2008,            soluțiile de tip self-service, majoritatea res-
noii taxe auto. Calculatorul noii taxe auto    din Moldova, urmând ca în anul 2012 să          compania va continua şi dezvoltarea pe            pondenților a menționat că îi ajută să eco-
este disponibil și poate fi accesat online la  acceseze şi pieţele din Bulgaria şi Ungaria.    segmentele de produse electronice, electro-       nomisească timp (95%) și le sunt accesibile
pagina: http://www.auto.ro/calculator-         Network One Distribution estimează o            casnice şi birotică, introduse în ofertă în       (86%), rezultate conforme tendințelor
taxa-auto. Calculul se poate face pe baza      cifră de afaceri de 180 milioane euro în        ultimii trei ani.                                 internaționale.
unor criterii precum capacitatea cilindrică,   2011, în creştere cu 24% față de anul
emisia de dioxid de carbon și norma de         anterior. Compania are o cotă de 20,5%          Printec Group aduce soluţiile                     Târgul virtual HiPo.ro
poluare, rulajul mediu anual real, ținând      pe o piață electro-IT estimată la 880           de tip self-service şi în România                 pentru specialişti IT&C
cont și de tipul motorizării și vechimea       milioane euro. “Rezultatul din 2011, de
autovehiculului. Noua lege prevede ca taxa     180 de milioane euro, şi rata de creştere de    Toni Cristescu, Managing Director, Printec        În perioada 16 noiembrie – 17 decembrie
auto să fie platită o singură dată, atât pen-  24%, cu mult peste nivelul prognozat, dar       Group România a prezentat, pe 14 decem-           2011, portalul de carieră HiPo.ro a găz-
tru autovehiculele noi sau second-hand         şi semnificativ peste rata estimată de creş-    brie, câteva statistici privind cele mai noi      duit Târgul virtual pentru specialişti
care se înmatriculează pentru prima dată       tere cu 10% a pieţei de profil, întăreşte       tendinţe în domeniul soluţiilor și tehnolo-       IT&C, o platformă de interacţiune între
în România, indiferent dacă autovehiculul      poziţia noastră de lider al pieței de distri-   giei de tip self-service și beneficiile acestora  angajatori din IT&C (software, hardware,
este produs în țară sau străinătate, cât și    buție electro-IT din România.”, a declarat      pentru consumatori, companii şi autori-           network, business) şi specialiştii IT aflaţi la
pentru autovehiculele înmatriculate îna-       Răzvan Ziemba (foto), director general          tăţi. În ultimii 5 ani, cele mai multe ne-        început de carieră sau cu experienţă pro-
inte de ianuarie 2007, pentru care nu a        Network One Distribution. În 2011,              mulțumiri ale cumpărătorilor au fost lega-        fesională. Printre angajatorii prezenţi la
fost plătită o astfel de taxă, aceasta fiind   compania a colaborat cu peste 150 de            te de cozile lungi (64% din răspunsuri,           această primă ediţie a evenimentului vir-
suportată de cumpărător. Noua taxă auto        clienți noi, a încheiat parteneriate cu noi     conform Studiului Marlin, Marea Brita-            tual s-au numărat companii precum
nu se aplică pentru autovehiculele înma-       furnizori ca Allied Telesys, HP ESSN,           nie). De asemenea, 86% din consumatori            Avangate, BrainSpotting, Cosmote, Digi-
triculate în România după ianuarie 2007.       Maxell, Sapphire, Schneider Electric,           declară că tind mai mult sau foarte mult          talOptics Corporation, Endava, IBM,
                                               Techus, Verbatim şi Xerox şi a raportat o       să aleagă companiile care sunt flexibile          Inside Software, iQuest, Microsoft, Nokia
Asesoft Distribution devine                    creştere de 170% în vânzările pe produ-         deoarece oferă facilități de tip self-service     Siemens Networks, Vodafone, Oracle,
Network One Distribution                       sele aflate sub brandul propriu Serioux.        (Studiul Buzzback). Conform studiului             UMT Software. Câteva dintre tipurile de
                                               Compania şi-a redus costurile operaționale      realizat de Printec Group în Grecia pri-          job-uri la care s-a putut aplica în cadrul
Iulian Stanciu a anunţat pe 15 decembrie       cu 0,8% şi a investit 1,5 milioane de euro      vind folosirea echipamentelor self-service        târgului au fost: programator PHP, JAVA,
2011 noua identitate de brand, Network         în optimizarea logistică. Pentru 2012,          (SSE), soluțiile/ echipamentele utilizate tot     .NET, C, C++, C#, administrator de sis-
One Distribution, care înlocuieşte Asesoft     compania anticipează o creştere a aface-        timpul sau cel mai adesea sunt: automatele        tem, specialist IT Hardware, Core Swi-
Distribution (ASD) şi prin care se doreşte     rilor cu 11% în România, până la 200            bancare, automatele de bilete, echipamen-         tching Support Engineer, Base Station
poziționarea regională a companiei. Astfel,    milioane euro. Evoluția vine în concor-         tele de plăți automatizate, de scanare auto-      Support Engineer, Access Transmission
printr-un “Plan Regional de Dezvoltare”,       danță cu dinamica pieţei de distribuție         matizată în supermarketuri, de plată a            Support Engineer, Software Tester, User
                                               electro-IT, care va avea o creştere estimată    facturilor, sistemele de check-in din aero-       Interface Specialist, Account Manager IT,
                                               anul viitor la 970 milioane euro, susținută     porturi. 3 din 5 persoane chestionate con-        Web Optimization Analyst, Technical
                                               de vânzările de notebookuri şi dispozitive                                                        Writer, Web Designer, Business Intelligence
                                               mobile, produse electronice şi electrocasnice.                                                    Developer, IT Manager, IT Helpdesk etc.
                                               În ceea ce priveşte încasările din afara                                                          Revista COMUNIC@ŢII Mobile a fost
                                               României, Network One Distribution                                                                partener media al acestui târg.
                                               vizează anul următor afaceri de 4 mili-
                                               oane euro din ţările în care urmează să îşi
                                               desfăşoare activitatea până la finalul

S-a întâmplat acum 5 ani                                                                       Lansarea mondială a WindowsVista şi office 2007
                                                                                               s-a făcut la NewYork pe 30 noiembrie 2007, iar la
  Romtelecom a lansat pe 29 noiembrie 2006                                                     scurt timp, pe 11 decembrie, a avut loc şi lansarea în
  propriul serviciu de televiziune digitală prin satelit                                       România a celor două produse microsoft.
  marca Dolce. Romtelecom a ales soluţia DTH                                                   intel a demarat în forţă, pe 14 noiembrie 2006,
  datorită disponibilităţii imediate la nivel naţional,                                        epoca PC-urilor multicore din industria compute-
  fără a mai trebui să cableze clădirile.                                                      relor, lansând 4„creiere” de computing în
  Alcatel şi Lucent Technologies au anunţat pe 5                                               interiorul unui singur microprocesor, odată cu
  decembrie 2006 încheierea fuziunii.                                                          intrarea pe piaţă a familiilor de procesoare quad-
  Un nou laborator de cercetare infineon a fost                                                core, Quad-Core Intel Xeon 5300 şi Intel Core 2
  inaugurat pe 5 decembrie 2006 în incinta Universi-                                           Extreme.
  tăţii Politehnica din Bucureşti. Infineon este prima                                         Pe 21 noiembrie 2006, Pinnacle Systems, unul
  companie multinaţională care derulează activităţi                                            dintre liderii mondiali în industria editării video, a
  de cercetare şi dezvoltare în domeniul semicon-                                              aniversat 20 de ani de existenţă.
  ductorilor în România.                                                                       Ascenta este noul brand Softwin din 23 noiem-
                                                                                               brie 2006

Pagina 4 ComuniC@Ții mobile, ianuarie 2012
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11