Page 15 - Revista 107
P. 15

DosarOrange







                                                       “Conquest 2015”pentru Orange România

                      Vrem să devenim lideri




               în dezvoltarea conţinutului




               de date mobile în România




       Anul 2011 reprezintă pentru toţi operatorii mobili de la noi o etapă de transformări decisive, de
       trecere de la dezvoltarea extensivă la cea intensivă, de accent pus pe o competiţie acerbă. Poate
       tocmai de aceea vedem şi schimbări majore la vârful operatorilor telecom; Vodafone şi Orange au
       recurs deja la înlocuirea CEO-ului şi a CTO-ului lor, urmează mişcări şi la Cosmote şi Romtelecom.
       Practic, întreaga piaţă îşi modifică strategia de abordare a recesiunii economice din care industria
       telecom a ieşit slăbită în 2010. Astăzi analiza noastră vizează compania Orange România.

















































                                                                              aprilie-mai 2011, COmuniC@Ții mobile  Pagina 13
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20